Bilder från går kvällen. . <3



Igår så kom jessca min barndoms kompis som sagt. Till en början när Jessica kom hem till mig så snackade vi mest och inväntade Fredrik. För när han slutatde så åkte vi till Tumba donken och äta lite. Sen när vi va mätta och belåtna så började vi åka hem till mig, och fixade vi oss lite smått och började dock dricka. :) Vi hade jätte kul tycker jag , för vi har ju inte träffats på ett bra tag så munen bara babblar och babblar, haha! Men det finns ju så mycket och prata om. För det va ju som sagt ett bra tag sen.
Men klockan tickade å tickade och blev väl elva och då började vi rör upp oss till Passione. Det va inte så många man kände där, vart har allt folk tagit vägen?! :-P hehe. Men det va skojj!
(Om jag säger så här, Jag å jessi har ALDRIG TRÅKIGT!! Det finns inte ens på världkartan om att vi skulle ha det.)
Men vi va väl hemma runt halv två runt där någongång. När vi kom hem så gjorde v ordnng vitlöksbörd.. Mmmm :) Sen blev det att man rulla sig tll sängen och sov :)

-/Sandrii <3








Kommentarer
Postat av: jessica

Haha de är sant;) vi sitter aldrig stilla när vi väl är igång;) haha som sagt så har de ju varit sen vi var 1 år ;D hahaha.

2009-12-06 @ 15:40:55
URL: http://missjessy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah precis ;-) <3

2009-12-07 @ 19:10:19
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0