2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det är klart ;-)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Inga för i år :/

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Har redan mitt allt <3

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1/11-09 Jag och Fredrik börjar om på nytt<3, 5/2-09 Min 18-årsdag :D
8. Vad var din största framgång 2009? Börjat jobba :D

9. Största misstaget? Inga komentarer på den frågan ;-)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Båda.

11. Bästa köpet? All shopping, så klart!

12. Vad spenderade du mest pengar på? På mig själv :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Volbeat -maybellene i hofteholder och många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, i think ;-p

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest runt lite mer, Faktskt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingen aning =/

18. Hur tillbringar du julen? Familj o pojkvän + hans familj!
19. Blev du kär i år? Japp, till och med på nytt ;-)

20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel

21. Bästa boken du läste i år? INGEN :)

22. Största musikaliska upptäckten? Hmm..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, det är klart får alltid det jag vill ha :D

25. Något du önskade dig men inte fick? Nepp!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Drack hemma hos mig, jag + några till. Sen blev det Passione.. Hehe

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nja, det vet jag ej. Tycker det är grymt som det är :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Alltid snygg, och följer modet! :D

29. Vad fick dig att må bra? Ojoj, mycket :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eh?! Vem tror ni? Min pöjkvän så klart <3 hihi
31.Vem saknade du? Honom/han/den personen = När min älsk va i elmia :/

32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, Träffar nytt folk hela tiden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0