Update under fyra dagar!

Under dom här fyra dagarn som jag inte har bloggat så har jag faktiskt varit inne på min blogg och börjat skriva sedan suddat ut. Vet inte hur jag ska börja och avsluta inlägget. Men ska försöka att berätta. Känner nu att jag kan ta min tid till att uppdatera en liten skiss.
Lördag:
Firade en kompis som fyllde år. Först blev det käk på Vapiano i gamla stan. Sedan vidare till Victoria på kungsan. Och ni kan inte gissa vem jag såg där. Bobby från mammas pojkar jobbar där(?) Men jag kollade på han och sa: Heej! Och då kom han fram  å kramade mig. Tjickii då. ;) Men efter en stund dära så drog jag, Lotten och therese vidare till underbara bar. Kom in gratis.. För att man känner en som jobbar dära. Plus i kanten. Men vi drack oss fulla å glada sen så senare så kom Ellen och en till therese. Mycke trevligt att träffa er gummor! Men sen så drog vi på efter fest hos en som heter per. Och han bodde ovanför underbara HAHAH! När vi stod utanför för dom skulle nästan stänga så sa jag: Ska vi gå då?! Då vänder han sig om och öppnar porten precis bredvid underbara. Jag bah, hahah bor du hääär? Överdrivet nära! Men vi hade det trevligt på whiskey efterfesten. Fy aldrig mer dricka whiskey! Blääääääää.
Söndag:
Mådde bra. Fan första gången man mår bra när man vaknade trotts allt drickande. HÖHÖ.
Måndag:
Jobbade och efter jobbet så¨mötte jag upp johanna och pratade med henne angående flytt. Jag, Lotten och Johanna ska flytta in i ett hus nämligen. Ni hörde eller ja läste rätt. Det kommer bli så JÄVLA nice! För veta svaret på tisdagen den 21/2.
Tisdag:
Dagen började sorligt. För att jag tog ett sista farväl av min farmor innan begravningen som är den 28/2 (nästa vecka). Hon gick nämligen bort början av februari. Så denna månad började som en chock. Men hon låg jätte fint i sin kista med vit skjorta och med alla ceriserosa rosor som vi la på henne samt ett handskrivet brev. Och när hon låg där så kände jag på hennes hand, för jag tänkte om jag inte gör det kommer jag ångra att jag inte fick rör vid henne. Så jag kände på hennes hand och den var kall. Tårarna kom när vi alla nära å kära stod vid hennes sida. Men efter det så skjusade pappa mig till jobbet. Och jag skulle nog ha tagit ledigt den dagen. Men jag trodde inte att det skulle vara så känsligt förens man väl såg henne. Jag grinade till och från hela dagen, kunde inte stoppa mina tårar. Och mina ögen var röda hela dagen. Kunde knappt ta en kund för att dom ville ha sån ögonkontakt med mig. Usch, det var bara jobbigt.  Vila i frid farmor <3
Men dagen slutade faktiskt med en glad nyhet. Och det är att vi kommer flytta in i huset! Är jätte glad för det.
Onsdag:
Jobbade mellan 8.00-18-00. Har varit trött hela dagen har känt som att jag har haft feber och det har jag också. Men efter jobbet så blev det ett lite mötte och info om kostnader och så om huset vi ska flytta in. - CHECK!
Det blev trotts allt en hel historia nu när jag är klar med skrivandet. Men nu ska jag bädda ner mig och försöka svoa bort feber'n. Kan man säga så, sova bort feber'n? Aa.. Jag kan det iallafall. :p
NATTI PLATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0