Weekend

 

Fredag:

Jobbade mellan klockan: 10.00-18.00. Åkte hem och åt middag och sen drog jag upp till Lotten och skulle ta en kaffe för hon fick av hennes pojkvän en ny kaffe maskin. Tjikitjkiki! Super gott kaffe. Satt där i några timmar och pratade en massa tjejsnack. :) Sen kom jag hem och då vare sängen som gällde.

 

 

Lördag:

Upp tidigt och iväg till jobbet och jobba i fyra timmar fast jag får betalt för sex timmar eftersom att jag får OB efter klockan tolv. Men Lotten syster kom och hämtade mig efter jobbet så släppte Sanna av mig och Lotten hos mig. Fixade mig och sen så började vi föra hemma hos mig lite smått. Sen vidare upp till Lotten och då började festen. Vi var väl runt elva stycken hos dom och partaja. Alla dansade och var fulle och goa. :D Behöver inte går mer in på detalj.. Men det var garanterat en lyckad kväll/natt! =) SKIT FARLIGT!



 

Söndag:

Idag.. Vaknade upp vid klockan tolv och mådde hur bra som helst! Fan inte ett dugg bakis..! :D  Men däremot har jag ingen röst! Jag har tappat totalt min röst. Men kan inte höra vad jag säger. Jag måste typ viska eller köra teckenspråk. Så illa är det, jag överdriver inte. Tänkte lägga mig i ett varmt bad och plaska lite. Och dricka te o honung. Sen blir det tv:en som gäller för mig.

 

Har det varit fest, eller har det varit fest...??? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0