Lör,sön och mån!


I Lördags jobbade jag från 10.00-14.00 och direkt efter jobbet så åkte jag till Salem för att möta upp Jessica. När vi möttes så gick vi hem till mig. Hon var lite små bakis för hon hade druckit på fredagen. (hahaha) vet hur det känns.
Men när vi kom hem så tog jag en kopp kaffe och hon te. Vi satt och babblade i två timmar. Sen så sa jag att hon kunde sova över hemma hos mamma då. Och det gjorde hon. Det var jag glad för för jag hatar att sova själv klarar inte av det. Men annars hade jag bätt min syster sova med mig. Men aja.. Vi började fixa till oss. För min mormor och morfar skulle komma upp och bjuda på champnge och ost + kex. Just för att fira min födelsedag. Sen fick jag present kort på Jysk 300:-.Tackar för det! :)
Men sen runt fem tiden kom Lotten hem till mig. Och vi tre (Jag, jessica och lotten) började dricka och snacka en massa. Det var inte tyst en sekund. Då kan ni förstå att det blev mycket babbel om allt. Men när min mormor och morfar kom så kollade vi på melodifestivalen. Men det orkar ju inte vi ungdomar sitta och titta på en lördags kväll, Näääe! Men Det blev tydlig fest hemma hos Lotten för hennes pojkvän skulle dra ditt massa folk, så vi drog dit vi med då efter en stund. Vi festade till det rejält alla som var där. Det var jätte kul att se alla som var där dom jag kände dvs.
Efter som att man inte har någon direkt koll på klockan så tickar tiden bara iväg. Men vi var hemma vid tre tiden typ. Och jag var så jävla full! Fy bubblan.. Men jag och jessica tog oss en kvälls promenad när vi skulle hem. Haha gud asså vi gick som quasimodo. Ni skulle ha sätt. Ni hade dött av grav och inte nog med det så kände vi oss som bambi på hal is. Det var så otroligt halt ute. Och så förs vi som fan.. Brrrrrr!

När vi vaknade upp på söndagen så hade vi iallafall tinats upp. Tur det! ;) Men vi var lite små bakis. Eller inte bakis så, utan bara så trötta var vi. Men sen senare piggade vi till när vi hade fått i oss fukost och samt en kaffe + cigg. Då var man vaken!
Men runt ett tiden så åkte vi hemåt. Vi skilldes åt nere i Rönninge när hon skulle ta tåget mot Södertälje och jag skulle ta mot Stockholm. Men när äntligen kom hem, så kändes det så skönt. Hoppade in i en lååång dusch. Bäddade ner mig i soffan med en påse godis och satte igång: Burlesque. Jätte bra film. Sen kom älsklingen hem precis när flimen tog slut. Myste och kramades massor.
Och senare på kvällen mådde jag inge alls bra. Böjade känna mig sjuk. Hade ont i kroppen och halsen. Inget vidare..

Idag måndag, hemma från skolan för att jag hade ingen röst när jag vaknade, öma i hela kroppen och feber på köpet. Vill inte vara sjuk! Men idag kommer jag bara ta det lugnt och försöka att få tillbaka mina krafter.
Har suttit i telefon över en timme och pratat med Jessica. Men jag har fått i mig lite mat och druckit en massa te. Så nu sitter jag med en kaffe. Gotti,gott!
Hörs senare...


Bilder från lördagen:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0