Studentskivan i märsta


Igår var jag och Jessica på en stundentskiva ända borta i märsta. Tema: Militär.

Vi hade det hur kul som helst. Det började vi gick hem till en annan tjej som heter jessica och förade där samt sminkade oss. Tiden bara rullade fram så visp så var kl. 22.00 och då började vi röra oss till KC där studentskivan var.
Men när vi kom ditt så besällade vi i baren sen satte oss ett tag sen så öppnade dansgolvet och typ inga dansade. Jag bah är det ett skämt eller(?). Inte nog med det så fick jag syn på min stipstång där. Och jag ställade mig vid den och gjorde en massa moves. Stipstången var typ precis vid vårat bord så varför inte tänkte jag. Men mitt emot vårat bord så satt det killar där och en efter en så kom dom och satte oss vid vårat bord. Haha så jävla kul. Men sen så gick det upp någon tjej och skulle dansa vid den där stipstången, jag bah ööh måste nog vissa hur det går till. Så jag och den där frammande tjejen ståd där och dansade. Men sen fick jag höra av min kusin och Jessica att ingen av killarna kollade på henne utan mig var blickarna på. Haha, respekt. ;)
Men kul var det iallafall.. MEn det var synd att vi var tvungna att dra så tidigt för att kunna komma hem skapligt. Men det tog för mig och Jessica att komma hem, över en timme drygt. Så när vi kom hem var det bara SÄNGEN!


Bilder:



Jag


Elina


Jessica


Jag


Tre pinglor


Jag


Vig?!?!




Puss


Jessica och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0