Första dagen på denna vecka:


Jaa, jag vet inte hur jag ska börja berätta om denna dag.

Men till en början så vakande jag vid halv sju imorse, men ett toppen humör (för första gången på länge, haha.)
Jag började rulla mig mot skolan vid halv nio och då hade vi svenska sen efter den lektionen så hade vi prov i inköp-och varuhantering. Sen hade inte jag mer lektioner på hela dagen. För då höll vi på med vårat plakat för vi hade nämligen spexfoto 80tal. Så det höll vi på med resten av dagen med att fixa oss osv. Samt så hade vi mössprovning. Och jag beställde student grejer för 1783:-. Vadå man tar ju bara studenten en gång. Det är mitt motto.. ;)

Btw; Min nya hårfärg!

Porrigt värre ;) (jag och signe.)


Alla vi :)



.. Efter skolan så kom min taxi (jocke) och hämtade mig för jag var tvungen att åka till Salem för att betala räkningar och sedan hämta ut ett paket med ännu mer kläder :D Love it!
Och nu har jag tillbaka till mitt andra hem, där jag ska vara liksom. Alltså HUDDINGE! Ska fördröja tiden lite tills Mr.D kommer hem för han är nämligen och gymmar, så han blir stor och stark...Grrr ;) - Ne nu får jag sluta sitta och dag drömma eller rättare sagt kvälls drömma. ;) Mohaha..
Men sen blir det nog en Power walk's tur. Är inte alls sugen på det, för det första är det skit kallt ute och för den andra vill jag bara bädda ner mig undertäcket eller nej, krypa ner i ett varmt bad. Åhh så skönt!
Aja får se vad det leder till..!


Ur mitt paket från NELLY.com



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0