Torsdagen...


Herregud vilken går dag/kväll! Torsdagen blev våran lill-lördag. Igår så kom Daniels kompis hit till Stockholm och hälsar på. Han heter Fredik men kallas för åke. As härlig kille! Vi började föra klockan två på dagen. Då startade det hela. Men vi satt och snackade, skojade och hade oss. Hela dagen dagen fram tills vi skulle åka till Solna och där fortsatte festen hemma hos Pöla. Jätte kul hade vi! Vi stojade och lyssnade på musik. Ytterst trevligt! Inte nog med det så blev Åke klippt. Ha..ha..ha.. Men det är en annan sak hur det blev.
Men vid elva tiden så tog vi en taxi från Solna till Huddinge. För åke var bara för mycket. Han var en bland ras med en apa och en naken hund. Ha..ha..ha..ha.. Helt sjuk kille. :) Men vi älskar han ändå.

Men på morgonen när vi vaknade till liv så stod jag bara och as garvade åt åka. Hans frisyr. Oj,oj,oj.. Hot,hot -> NOT! Det var klippt lite här och var. Usch, tycker så synd om dig åke. Men hoppas att frissan fixade en snygg frilla på dig. ;)


Har precis kommit hem till Mammsen, så nu sitter jag här och uppdaterar min bloggish lite. Ska vara här några timmar för att det kommer släktningar hit från Luleå och hälsar på, då kan man inte vara oartig och inte hälsa på dom. Och jag väntar även in Miss Lotten. För när hon är klar och så.. Då ska vi åka hem,hem till mig och festa med Daniel och Åke. Btw, mitt nya smeknamn är Karl-oscar. ;)


Lite bilder från igår:


Snoppisar



Åke & karl-oscar :)


<3





Massa pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0