Fredag:

 

Hej alla glada och även besvikna läsare. Förlåt så mycke för att jag inte har bloggat på två hela dagar. Shiiit happens!

 

Men under dessa två dagar så har jag inte gjort så mycket. Jobbat extra, gått i skolan och sen hållt på med min walk in closet så snart är den klar :D Har inte orkat hålla på så värst mycket med den. Men i förr går så fick jag nog med att alla min kläder ligger över allt, så då satte jag giång med att fixa lite små justeringar så snart är den KLAR. Ska sätt in lite spottar, ledslingor och även en klädstång. Sen är den helt på pricken klar! Så jag hoppas innan veckan är slut att vi har fixat det. Hoppas,hoppas!



Men idag är det Fredag. Och kan ni gissa vad jag sak göra?! - Jag kan knappt fatta det själv. Ha..ha..ha.. Men jag och Daniel samt åke + hans familj vi ska nämligen på en konsert. Det är Monster magnet som spelar. Har aldrig hört talas om dom och aldrig hört en låt. Eller jo idag så lyssnade jag på någon låt på Spotify. ha..ha..ha.. Det är de enda.  Men det kommer bli intressant och se, fast det är rock. Är faktiskt inte nog rockfantast så där. Men vissa låtar kan väl funka. Fick faktisk min biljett gratis så varför tacka nej då? Man ska ju inte vara ohyfsad. ;) Så det är ju klart att man tackade ja, eller jag gjorde inte ens det. Åka sa: jag har en biljett över så det är din Sandra. Men vi måste jag få tiden att rulla här på jobbet. (1 timme och 30 minuter kvar!)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0