Lör-Sön!

Fan vad bråttom jag hade när jag skrev mitt inlägg igår "hejdå Salem hej Gnesta" Jag bloggade samtidigt som jag packade (haha) Så det var något stressigt igår.

Men iallafall vi kom ut lite innan fyra skulle jag tro. Hur skönt som helst och ligga i solen med svärmor.:)
Medan killar dvs; Svärfar, Jocke och Älsklingen var tvungna och hjälpa Johanna och Alex för dom hade åkt ut med båten och mitt på den stora sjön så drog motorn, ursäkta men BAHAHAH kan verkligen inte hålla mig från garv. Dom var ute på sjöng från ett tiden på dagen (nån gång) och kom i land vid sex på kvälls tippen. Hehe vilken tur att vi kom ut dit! Annars hade ni varit fast förevigat.. ;)

Efter ett tag så satte svärfar på grillen, MUMMS med grillat, just love it! Men sen under kvällens gång så satt vi och drack, snackade massa goja och även spelade Yatzy hur trevligt och roligt som helst hade vi där ute. Men det har vi alltid :thumbup: Och så är jag hemma nu! Tog den tiden det tog för att kommer hem.. Det var såna fruktansvärda köer(!!) Hela Motorvägen började från järna och även små innerväggar var fullt med bilar. Kändes som man aldrig skulle få komma hem.

*BILDER*


























*VIDEO*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0