..Dagens köp..

Idag är det måndag.. Två dagar kvar sen är man ledig, Ni är säkert också lediga iallafall på Torsdag.. Skönt! Skönt! SKÖNT!
För på torsdag är det Kristi himmelsfärds dag och på fredag är jag ledig från skolan. Bästa veckan ever. (Förutom att jag dock måste jobba på Fredag & Lördag, men dagarna går så pass fort ändå.. tycker jag!)

Men idag fick jag sluta lite tidigare från min praktik, Snällt! Och såklart kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi till Skärholmen för han skulle lämna in sin mobil. Och då tänkte jag att jag går in på Ginatricot och "kollar"..hihi blev allt ett litet köp istället för att bara "kolla".









Puss
Sandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0