Tidsfördrivning..

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg? - Mörkbrunt och även ljusbrunt
Hur lång var du? – 1,62cm
Vem var du kär i ?- Fredrik Eriksson<3
Hade du nån pojkvän då?- Ja
Vad brukade du göra på fritiden? - Festa, umgås med vänner osv..
Vilka umgicks du med? – Många :)
Var allt bättre då? – Vet inte, detta år är ju inte slut än ;)
Skulle du vilja gå tillbaks dit? – På sätt och vis.
Har du förändrats? – Det har jag säkert gjort..



Nu:
Vad har du för hårfärg? – Ljusbrunt
Hur lång är du? – 1,62cm
Vem är du kär i?– Fredrik Eriksson<3
Har du nån pojkvän?- Ja!!
Vad brukar du göra på fritiden –  Åka iväg på lite små äventyr.
Vilka umgås du med – Rätt många                 
Hur ser du ut? – Hot of course


Har du:
Kysst någon? – JA?
Sovit brevid någon med samma kön? – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön? – Ja varje natt <3
Slagit ner nån? – Faktiskt ja
Ljugit för en bra vän? – Ingen är ärlig
Svikit någon? – Sorgligt nog, ja :/




Vem:
Skrev du senast till på msn?– Oj, det var längesen jag var inloggad sist. Ingen aning :p
Kramade du senast? – My big love<3
Sov du hos senast? – Hemma..
Vill du vara just nu? - Vit tiger
Ringde dig senast? – Fredrik tror jag :p



Vad:

Drack du senast? – Fanta
Köpte du senast? – Kläder, vad annars? ;o
Gjorde du igår? – Massor med grejjer..
Ska du göra imorn? – Skolan, sen kanske det blir grillning och kröka :)
Vill du göra just nu?– ta en dusch och sova:)
Åt du senast? – Avokado/räk- sallad
Är närmast dig som är rosa?- Mitt lakan :)


Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta? – Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta? - Yes.



Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra? – Japp
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra? – Ja, flera gånger :p
Jag har smugit ut utan lov? - Haha japp..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är? – Ja, när jag var mindre..
Jag har en hemlighet som ingen vet om? – Tror det..? Ja det måste jag ju ha.
Jag har fuskat i ett spel? – Jag fuskar alltid! :p
Jag har struntat i ett prov? – Ja..



Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv? – Nej.
Jag har druckit alkohol? – Antal gånger..
Jag har tagit medecier mot drepression? – Ne, det tror jag inte..
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det? – Verkligen.
Jag har vaknat gråtande? – Ja
Jag har somnat gråtande? – Ja.



DÖDEN:

Jag hatar begravningar? - Har aldrig varit på en, så jag vet faktiskt inte :p
Jag har sett någon dö? - Nej.
Någon du har känt som nyligen som dött? - Känt och känt, men jag vet en. R.I.P!


Dagens humör: Trött som attans.
Dagens planer: Redan avklarat-> Shoppat!
Dagens kändis: Wentworth miller

Grrrrr.. Alltid lika snygg!

Dagens vill ha: Sol på balkongen hela dagen
Dagens låt: Iyaz "Replay" LOVE IT!
Dagens nedräkning: 14 dagar tills jag +andra åker till Ullared :D
Dagens smink och hår: Puder och mascara. Även utsläppt hår
Dagens väder: 17grader?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0