Målning och tapetsering!

NU är jag hemma.. Saknat mig? Of course you have!

Igår på praktiken så målade jag om omklädnings rummet och idag satte jag upp tapet på väggen för första gången i mitt liv. Visst blev det snyggt?! ;) Fast jag fick lite hjälp på köpet.. Dock lite krångligt var det, men nu vet jag hur man gör och vad man ska tänka på när det gäller mönster passning. Så nästa gång jag tapetserar så ska det inte vara några problem, Eller vad tror ni? Höhö.. ;)

FÖRE:




EFTER:






Puss
Sandra<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Så flink du er!!!!!!!!!!!!

2010-05-25 @ 16:35:55
URL: http://bea-bloggen.blogspot.com/
Postat av: anonym

tar du åt dig äran din pajas.......

2010-05-26 @ 19:05:40
Postat av: Anonym

2010-05-26 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0