Btw, igår..

Kanske ska berätta om vad jag gjorde igår kväll?

Jag,Michaela,Robbin och älsklingen drog hem till Johnny och krökade lite. Jag kunde inte dricka så stor del, med tanke på att jag skulle jobba idag från:10.00- 14.00. Så det blev bara ytterst lite. Vi spelade även "neger och president", hört talas om det? Om ni har, visst är det kul! Och för er som inte har hört talas om det, DÅ har ni missat något för-det-är-förbannat-kul!
Men iallafall det spelet satt vi och spelade i några timmar.. Men det var KUL :D Förutom att jag vart neger typ hela tiden. Men en gång under spelets gång blev jag president. Men det var helt enkelt Michaelas fel, för det var hon som blandade kortleken (oftast). ;)

PIX:





Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0