Lördag!


Igår kväll så kanske ni fattade att det bara var jag och Lotten som festade. För resten bangade ju ur.. Era loser!;D
Nee, men nu ska jag inte vara så taskig. Men igår blev det inte alls många bilder :( Faan! Men det blev iallafall två video. Det är väl bra! Sen lite senare på kvällstippen blev det Passione, Men om jag säger så här: Det var det dåsigaste kvällen någonsin. Jag har varit där ofta JA! Men igår..? Uh, det sög verkligen!


Men.. Nu-idag- är -det -LÖRDAG :D haha det visste ni väl?!
Men vad är det egentligen som händer idag?! Jo det kan jag tala om. Jag och Fredrik är bjudna på middag hos Michaela och Johan (mina grannar.) Det blir även dricka och spela med andra ord :D (Vi måste vinna denna gång MICHAELA..) Förresten har ni spelat det?! Om ni inte, gör det! Det är så jävla roligt spel :D Sen kanske det blir wii spelet?=) Men det kommer bli hur Trevligt/Roligt/Kul -kväll som helst(!!)


Hörs sen<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kommer bli bästa!! :D Självklart kommer vi vinna, inge snack om saken ;) vi får ta bort dom där jävla tjuvarna som Fredrik plockar upp en efter en!!! Hahahahhaa. ^^ några ord är ju borta efter sist dock haha, ligger väl någon unden soffan, under tvn, i dippen och slängda och allt möjligt haha.



PARTY PARTY :D kanske ska sätta upp lapp i porten att det kommer bli högljutt här uppe ikväll.. haha

<3

2010-03-27 @ 14:49:50
Postat av: Sandra

Hahah jaa guuh, men det var din pöjk som kastade alla.. xD

A det är lika bra att sätta upp en lapp ;D<3

2010-03-27 @ 17:10:50
URL: http://sweethi.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahahaha, ja fan han bara slänger omkring dom i dippen, chipsen, läsken, på tvn och fan. Blir väl så när han bloir exhalterad av alla tjuvar dom fick... hahaha



Aa jag går fan ner och sätter upp en fin liten lapp att vi ska ha folk över och att det kanske blir högljutt och då får dom komma upp och säga till typ ;P



<3

2010-03-27 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0