Stor städat...


...Äntligen fick jag lite till att sätta mig vid datan och blogga. Saknat mig?! Naw, ni är allt för söta.
Men idag när jag kom hem vid ungefär halv fyra/fyra tiden, så satte jag igång att börja städa. Och det har jag gjort typ ända tills nu! Jag har:Tvättat antal maskiner,Hängt upp tvätten, dammat, damsugit, skurat, rensat allt och sorterat mina grejer. Och att det kan ta sån lång tid..Det fattar inte jag?!?!? Men det är skönt att få ha det gjort för det såg verkligen BOKSTAVLIGT talat så såg det för jävligt ut! Men nu är kläderna på din plats och det är snyggt och fräscht i mitt rum :D
Och nu funderar jag på att gå upp och sola solarium. Det förtjänar jag allt!
Hörs sen<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0