Midsommar *Går dagen*



(Tänkte göra midsommar storyn kort.)


Vi började med att vi kom ut till Gnesta vid tre tiden. Och det var strålande sol! Så mysigt.
Sen efter någon timme började vi dra oss till borden för att äta god mat! Efter maten så blev det efterrätt och det blev då paj med vanilj visp och jordgubbar till.. MUMMS!
Sen senare mot kväll när alla blev lite mer dragna så blev det massa musik och även dans ;) Riktigt kul. Vi spred mycket skratt och glädje med varandra, så nu kan vi snacka om att jag har fått magrutor... *hihi*
Btw; Vi har sätt en simmande älg!! Fan vad balt det va..

* Här kommer lite bilder från går dagens gång, Det förklarar väl det mesta hur kul och mysigt vi hade.*


Ser ni den lilla pricken mitt på sjön, Nästan? Det är iallafall älgen!!


Grillen på G


Jag och Matilda


Midsommar PUSS!


Jag och min Svärmor!


Jocke och Fredrik


Svärmor och Svärfar.. Pussas lite


Hihi..

Haha jockes hobby ;)


Jag och sollan

Grabbarna..


Vi<3


*haha*


Dansar bugg!


Dansar bugg!


Muppar oss lite :p


:)


Min egna hemma gjord *HOT SHOT* mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0