SHOPPING :D

Idag så har jag,Lotten och hennes syster shoppat i skärholmen. Det blev inte så mycket jag köpte, för jag har ju besällt lite kläder från nätet och det går ju på en del det! Måste ju tänka lite grann på ekonomin ;) Men vi sprang runt där lite över tre timmar i olika butiker.. Men till slut så blev klara för hemgång, men innan det så åkte vi förbi donken och åt lite. För allt springande gör en hungrig :p
Och nu är jag hemma hos Lotten och tänkte ta en kaffe, är så fruktansvärt kaffesugen må jag säga!

Dagens köp:


Ginatricot Jacka 249:-


Ginatricot Party top 124,50:-


Ginatricot linne 64,50:-


NewYorker Bikini 168:-



NewYorker 89:-


Kicks 95:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0