Igår..

Herre jävlar vilken kväll det var igår ;) Jag lovar, jag har aldrig dansat så mycket på så länge.. SHIT! Om mina fötter verker, det är bara förnamnet!

 

Jag och Lotten dansade och toltalt släppte loss.. Fan det var längesen! Vi stod även i Dj-båset hoppade och dansade, Inte nog med det så fick vi upp ett kill-gäng på dansgolvet.. Rätt coolt vah?

Och folk bara kollade på oss som fan. Vilka blickar vi fick bara för att vi gillar att släppa loss. Men dom tyckte säkert att det var en rolig underhållning att se oss på dansgolvet helt själva ;)

Fakstiskt så mår jag skit bra idag! Inte ett dugg bakis.. Det är sköönt. Men nu efter jobbet så drar jag, Fredrik och Jocke ut till Gnesta och kommer hem imorgon.

Så ni får ha det så bra så hörs vi imorgon när jag kommer hem från Gnesta :D<3

 

Bilder från igår:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0