Parken Zoo!

Idag eller rättare sagt igår. För klockan är över tolv. Eller ni kanske fattar bättre om jag skriver ONSDAG!?!?.. Aja whatever.. Hoppas att nu fattar vad jag vill komma fram till? ;) Hahah.. Gör det lite komplicerat.



Nåväl, min pappa kom och väckte mig och Fredrik vid elva tiden igår! Och sa upp och hoppa vi ska till Parken Zoo. Innan jag hann och fatta att vi skulle dit, Ja det tog ett tag efter som att jag typ fortfarande låg och sov.:p Men vi började rulla oss dit vid tolv tiden efter frukosten och när alla hade gjort ordning sig. Men det var rätt kul och se dessa alla djur som är där. Men till en viss del tycker jag rätt synd om dom ändå. Äckliga små burar med skitigt vatten. Usch.. Tycker nästan att det är djurplågeri! Dom är ju vana med sort utrymme och inte några få fjuttiga 2kvm typ?! Men det jag mest av allt blev sur över och verkligen hade förväntat mig att se. Det är ju mitt älskling djur.. Vita tigrarna!! Den fanns inte någonstans! Dom var helt bort.. Anledningen till att man åker dit, det är ju för att se dom fina vita tigrarna! Så är det bara. Men vi gick runt där och kollade på massa andra djur som vi fick nöja oss med att se. I ungefär fyra timmar gick vi där :p Rätt lång tid? Och efter alla kollande osv.. Så avslutade vi med att åka två karuseller. :) Skojj,skojj. ;)

Ne, nu känner jag att ögonen börjar bli trött.. Bilder från parken Zoo lägger jag in sen. Hörs imorgon<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0