Happy face!

YES,YES! :D


När jag kom hem idag så såg jag att det låg ett brev i mitt rum. Jag bah jaha och vad är det hära då?
Så såg jag att det stod Transportstyrelsen! Hm.. Kan det vara? Ja det är det nog, eller?
Men istället för att hålla på att chansa på vad det stod i det så öppnade jag det, fort gick det. Och kan ni gissa vad det var i?! ;) Mitt tillstånd till att börja ÖVNINGSKÖRA :D Jag flög upp i taket nästan när jag läste det :) Jag är så oroligt glad...  Så när min mamma kommer hem från Mormor och morfars land. Då är det bara att köra,köra,KÖRAAA! :)

Hahah.. Trodde att det skulle ta mycket längre tid. Folk snackade om att det skulle ta upp till sex månader osv?. Men det tog typ två månader! Yeeees,yeesss! Nu äntligen kan jag börja...


Hörs sen<3

Kommentarer
Postat av: Michaela Stappe

Äntligen kan du också få börja köra bil :D och fan fixa körkortet fort nu så vi kan ut och cruisa ;) <3

2010-07-22 @ 22:16:12
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0