Denna dag

Idag har jag verkligen längtat till att få ta mig den tid till att blogga :)

Så nu sitter jag här och tänkte berätta om denna dag..

Började jobba som vanligt från kl:10.00- 18.00 Trött var jag också för den delen.
Men senare på efter middagen så åkte jag och Daniel iväg och köpte ett par nya arbetes skor till mig.
Och jag kan lova att han kommer aldrig mer vilja gå och handla med mig något mer ;) Han tycker bara, det är bara ta ett par skor sen betala. Men inte jag.. Dom ska sitta bra eller rättare sagt snyggt och vara sköna. Och tur som jag hade efter en tid så hittade jag mina nya arbetes skor. (haha) Men efter jobbet så  kom älsklingen och hämtade mig och körde hem mig för att jag och mamma skulle ut och Övning köra :) Det gick jätte bra, mamma hade aldrig åka eller sätt mig köra tidigare. Men det ända hon skrek om i bilen det var att: SAKTA NER FÖR I HELVETE UNG JÄKEL!! Jag kan verkligen inte köra sakta har jag och mamma kommit på. Det är något jag måste börja tänka på kanske ;).. Men efter vår lilla  kör tur så möte jag Lotten vid krysset och handlade cigg och sen drog vi upp till henne. Och nu sitter jag här med hennes lilla mini-dator och dricker kaffe.

Ne, nu måste jag vara lite sosis mot henne :) Hörs om en liten stund<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0