Tisdag :)

Haha, hej alla blogg läsare!
Dålig uppdaterig?- Svar ja. Vad kan det bero på? Jo, det är så att jag har varit så trött och inte haft någon större lust helt enkelt att blogga så mycket.. Men det ska vi se till att ändra på fort, vill ju inte förlora mina läsare ;-)

Imorse så kom jag knappt upp. Jag ville bara ligga under mitt gosiga duntäcke och mina dunkuddar, (Jag vägrade typ lämna sängen.) Men jag va ju tuvngen att stiga upp och börja rulla mig mot praktiken.
Och idag fick vi även varor som jag packade upp. Och det va jätte mycket kartonger, å vet ni vad Daniel på jobbet gjorde med mig?!;O
Han såg en rätt stor kartong och sa sandra snälla om jag får sätt den över dig? Jag bah näe! Så sprang jag in mot lagret så kom han efter och satte kartongen över mig, hahaha! Jag fick sån panik. Men till slut så tog han av den. Och då kunde jag andas...
Men sen efter ett tag så kom Daniel igen med den där förbannade kartongen och sa att jag måste visa Håkan :p
(Det visade sig att ingen av dom kunde få kartongen över sig, bara lilla jag xD)
Men jag sa nej,nej,nej,nej och åter nej. Men så sa dom att vi sätter bara över den och tar bort den med engång.. Så då gjorde jag det dååå, hade ju inget annat val direkt :)



En helt vanlig dag på min praktik ;D



Och nu har jag precis ätit är proppmätt.. Pjuu! Ikväll blir det att man lägger sig tidigt, Känner att jag är helt slut i hela kroppen. Vill bara sova, men jag kan ju inte gå och lägga mig nu.. Det funkar ju inte liksom.
Har prov imorgon så ska väl plugga lite till det, så man har det gjort!

Hörs senare :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0