SMS

Fick ett sms av min kära pappa:

- Skulle du vara intresserad av att pierca tungan om jag betalar? ;-)
Min tanke var: Vaah? Haha skämtar han eller..?!?! Då ska min pappa och hans tjej dotter och jag då åka iväg och pierca tungan. Grejen är att jag har alltid sagt jag skulle aldrig kunna perica tungan ;p Men va fan jag har ju piercing i läppen och i naveln. Så hade jag i näsan men jag har låtit det växt igen för jag tappade hela tiden näspericingen.
Och så ska jag tatuera mig nästa vecka.. Så varför inte ha i tungan ;-) Men vi får se vad det blir om den saken. Är inte riktigt säker än, för jag sa att jag ska först tatuera mig innan jag gör något annat. 'll see about that! xD



-/ Puss Sandra,
Med ett svårt beslut hur jag ska göra.. Hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0