Denna dag!


God kväll alla blogg läsare :) Haft en bra dag?! Det har jag! :D
Har varit iväg och SHOPPAT då mår man ju som bääst! Eller hur?!
Jag vet att det de har varit en dålig uppdatering idag, kanske kommer bli det imorgon med för efter skolan så ska jag iväg och jobba och sen efter jobbet så ska jag TATUERA mig ;D Me like!
Och då kommer ni få se bilder på min tatuering ;-) spännande vah?!?! Kan tänka mig att ni tycker det.
Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen blir det sova!! Känner att jag är helt slut, pjuuh.
Aja.. Sweet dream<3



Dagens shopping:
















Inte nog med att jag har shoppat, så fick man ett sms och det stod att mitt HM paket har kommit :D( men vissa grejer kommer vecka 6.)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0