Bio i kväll..

Feber + host + förkyldning + öm i kroppen -Great!!?

Har kännt under veckan att jag börjar få ont i halsen. Då tänkte jag NEJ! Jag orkar inte bli sjuk, suck!
Så nu imorse eller i förmiddags när jag och Fredrik vaknade så kände jag att jag mådde så dåligt. Jag tog tempen och då hade jag 38grader feber, Och så ont i kroppen. Men nu efter när jag har tagit ett varmt bad, ipren och druckit te och försökt att få i mig lite mat så mår jag bättre. ( Men jag känner förtfarande av)

Jag hoppas att jag orkar se på bio. Ska nämligen se Avatar i 3d. *Tror inte att den är så bra*
Men pappa ringde mig förrgår och sa att han har bokat billjetter till oss alla, 7st blir vi :)
kl:21.00 börjar bio:n ikväll. Ska bara ta det lugnt nu så att jag blir lite piggare... Hoppas, hoppas det!!




Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0