God morgon!

 

Herregud vilken måndag jag hade igår. Det björjade med att jag var hemma från skolan runt kl:12.00 hade inställda lektioner osv. Så det var ju grymt skönt! Men då när jag kom hem tänkte jag att det är nog dags att göra alla mina uppgifter och samt några hemprov. Jag hade verken ork eller lust till att göra det. Men efter ett tag när man har suttit med alla uppgifter och så, då börjar man vakna till och börjar skriva. Och jag lovar så mycket som jag skrev igår om allt, ojojoj... Det är fan rekord på länge. Och plus att mitt mål var att alla mina uppgifter och hemprov skulle vara klart innan den 22 dec och dvs allt skickat iväg på mail till lärarna.  Och kan ni gissa vad det är för dag imorgon? ;) Den 22dec. Fy bubblan vad skönt det kommer bli med lov. :D

 

Detta skrev jag klart igår:

 

Svenska

-Debatt om för och emot

- Littratur fantasy

 

Samhälle

-Brott och straff (hemprov)

-Politik (hemprov)

- Examinationsuppgift 2-3 sidor

 

Naturkunskap

- Utvärdering på hela kursen

- Ett till lägg i min uppsata; Syfte, frågeställning, egna beslut och metod.

 

Kvar att göra idag:

Näthandel

- Om min Apu

 

Exponering

- Balans i exponering

-Porträtt med symbolik

-Rebus

-Informationsskyltar

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0