Torsdag


Första dagen på skol-starten *Det sög verkligen.*

Man brukar oftast ha upprop och få veta lite allmän information, sen gå hem. (Det har jag alltid vart med om tidigare.) Men inte denna gång. Då hade vi som en friluftdag med olika lekar liksom.. Tror dom att vi går på dagis eller? ... Men lite smarta var dom faktiskt. Om vi inte skulle ha friluftdagen idag så skulle vi ha haft den imorgon. Och då hade ju mina planer förstörts totalt och då hade även min dag varit förstörd. Men som tur då är vi LEDIGA imorgon. SKÖÖÖÖNT!

Ska verkligen sova ut, Känns som inte jag har gjort det på evigheter!?
Men nu tänkte jag små plocka i mitt rum= STÄDA, känner inte alls för att göra det, men jag måste!

Hörs om en stund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0