Tisdag


Fy vad dålig jag har varit på att uppdatera idag. My bad!


Men idag har de verkligen inte varit min dag! Har varit lite små irri. Men skit sak samma i det. Det är över nu när jag fick ut mina aggritioner. Eller hur fan de stavas) ;)



Idag efter worki så kom Lotten hem till mig, nej det är väl inget ovanligt inte. ;) Eftersom att det har varit lite små rengnid väder ute så power walkade inte vi. Då körde vi istället aerobics, shakade rumpan, dansade balett (haha), sen även lite salsa. Men vi hade skit skoj. Men sen lite senare nu under kvälls tippen så kände jag att.. Ne, jag måste ut och gå regnet hindar inte mig. Så det gjorde jag också 4,22km på typ 45minuter. Och det var bara power walk! Helt död var jag när jag kom hem. Så det blev en kall dusch. Riktigt skönt!! Och nu äntligen ligger jag i min ny bäddade säng och jag kommer somna som en stock känner jag!

*Imorgon är det en ny dag med nya uppdatering, eller vad säger ni?! ;)
*


Hörs imorgon<3



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0