Går kväll:

Gomorgon!




Måste säga det vilken trevligt kväll vi hade hos svärföräldrarna. Men det har vi oftast alltid när vi har varit där. Men nu var det ett tag sen vi var där och hade grill kväll.

Men vi satt ute hela tiden från att vi kom dit och sen tills vi gick hem. Jag tyckte inte det var så kallt ute. Rätt kvavt var det. Men det var skönt  ändå. En massa skratt och glädje blev det alla dessa timmar. I sex timmar satt vi bara och babblade om det mesta. :)
Inte nog med det så rullade jag en egen cigg. För jocke har börjar rulla nu. Så då ville jag testa! Och det var hur längesen som helst jag gjorde det sist. Men det gick bra. ;) (Om man gillar starka grejer kan man börja rulla egna. Ett tips bara.;))

Tack så mycket för en trevlig kväll (igår)<3




Mat                                                                   Kladdkaka
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0