YEES.. DET VA PÅ TIDEN!

Äntligen, äntligen.. Jag har längtat så mycke efter att få börja övningköra:)
Och jag lyckades få min mamma och min pappa ta Handledarkursen med mig. ( Jag är bara för bäst) Trodde inte att jag skulle lyckas så bra. Men det gjorde jag!
Så jag ringde idag och bokade tid. Den 24/9 fick jag/vi tid.. Fyy fan va skönt, det ska bli att få börja övningköra.
Så nu kommer ni få se upp när jag är i farten på bilvägarna ;)

Mina planer ligger till så här: Att jag ska övningekör nu i höst och under vintern. Sen när våren börja komma så ska jag börja med halkbanan,teorriprovet och sist men inte minst uppkörningen =)

Here i come fucker's!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0