SISTA DAGEN PÅ DENNA VECKA...

Sorry,, nu under helgen att jag har varit så dålig på att uppdatera min blogg. ( ska bli en ändring )
Idag är det den sista dagen på denna vecka, SÖNDAG! hehe. Men min vacka har varit bra men ändå lite till och från fallande.
Men det som jag har gjort idag är att bara har tagit det lugnt, det brukar dom flesta göra när det är en söndag.
Jag har varit hemma och fixat och pysslat om mitt rum liteoch även mig själv.. Känner att jag börjar bli förkyld. Sen har jag varit i Jonas garage ett tag nu på kvälls tippen. Sen efter det så åkte vi till Johnnys föräldrar... ååh dom har köpt en liten kisse miss. Den var så sööööt! :)



Men just nu under kvällen så har en grej chockat mig helt totalt. Jag fick nästan tårar i mina ögen. Det var så gulligt av Fredrik../Precis ni ser bilden./ Det fick jag utav Fredrik. För han vill bevisa för mig att han har gjort stort misstag och han vill så järna att jag ska veta att han älskar mig så mycket. Det finns ju ingen gulligare kille på denna jord. Hur många killar gör sånt till den personen som man har sårat?! Och även bevisar att man har gjort fel?! .. Juste det finns knappt några sånna killar, Att jag ens kunde hitta en sån här kille.. Helt otroligt!


Tack, Fredrik! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0