TODAY! =)

Hej på er, Hoppas att ni har haft en underbar onsdag? För det har jag iallafall haft!
Tar dagen lite kortfattat; Min dag började med att jag vaknade när klockan ringde. Säger bara gu vad jag hatar min väcka-klocka! För när den ringer då är det bara att gå upp från sin sköna säng och duntäcker och kuddarna. ( Jag får ångest när jag gör det.) För det är så skönt att sooovaa :) Får inte ni sån där ångest?!
Men sen så när jag kom till skolan så hade jag då bara två lektioner sen slutade jag. Härligt, härligt ;-)
Sen när jag då kom hem så satt jag vid datan ett tag. Sen gjorde jag lite läxor som ska vara inlämnat tills imorgon. Men det gick kanon att göra läxorna. Och sedan efter det så tog jag tre timmars tupplur!! Det va rikigt skönt. För efter när jag vaknade så kände jag mig som en ny person! Och inte lika trött som jag har varit resten av dagen sen jag vaknade.
Men sen så när jag vaknat så slängde jag i mig lite mat och sen drog upp till yoga passet. Och efter det yoga passet.. ojoj där har ni missat något. För det är så underbart med YOGA!
Men så skrev lollo ett mess och frågade om vi kunde mötas så vi mötes ett tag, sen efter det så drog jag hem till Johanna och svulla popcorn och kollade på tv :)
Jusssstttee.. Vet ni vad jag höll på trampa på i Johannas vardagsrum?! :O Om jag säger så här jag hatar småkryp.
Men så låg det är äcklig jävla spindel på golvet som jag nästan höll på att trampa påå! Men Jag flög ut från vardagsrummet och skrek.. Aaaaaah en spindel! Och då fick johanna panik.. A så stod vi typ och tveka hur vi skulle få bort den. Men så dum som Johanna är, så flyttade hon på mattan som låg på golvet så sen kröp under sofan. Och sen nu är det helt bort :P haha
Urscch för äckliga spindlar!!!

YOGA BILDER:




Natti natt på er <3

Kommentarer
Postat av: pao

jaa :D yoga<3 snacka om skön dag ^^ min va bara flummig och jobbig xP haha

2009-09-24 @ 17:41:44
Postat av: Sandooow

Haha a det va riktigt kul ;) Hehe och när vi stod och dansaa.. haha :P

2009-09-24 @ 19:14:45
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0