Mycke har gjorts denna dag!

Vilken dag det har varit *Pjuu* Skönt att vara hemma nu och blogga lite :)

Min dag började med att jag vaknade av att min mobil pep ett par gånger!Det va nämligen Lollo min kompis som bombade mig. Hon kan inte fatta att jag kan sova så länge/sent på dagen. Men jag tycker inte att det va så sent, Jag vaknade vid ett ungefär :-P Men då ringde jag upp henne och så ville hon att jag skulle följa med till tumba och handla. Så det va bara för mig att kliva upp och göra ordning sig, inge mer med det :-P Så mötes vi och tog bussen mot Tumba från Salem centrum. Så va vi där lite över en timme och gick runt i olika affärer och kollade på en present till både Johanna och Emmi. Och även till oss själva köpte vi grejer, hihi busigt!
Men så kom Fredrik och hämtade oss så vi åkte hemåt.

Mina nya skor till våran :-P              Ny väska, jag som har 40st andra :-)

Diadem                       Ny askkopp är alltid bra.         Fick dom gratis :-P

Såna jävla skooor asså.. Tänk och gå med dom på fyllan?!
Jag skulle aldrig kunna köpa såna, Så FULA! (Var ju bara tvungen att testa :-P)




När jag och Fredrik kom hem till mig så sa min mamma att hon och Tommy (hennes kille) skulle upp till Passione och äta. Så vi hakade på ditt och åt middag. Jag tog en Avokado sallad och dom andra tog en varsin pizza.
Det va riktigt gott =) Sen efter middagen så åkte vi till skärholmen för robbin skulle köpa en present till Johanna och så va Fredrik på Bolaget.. Oooh. Han fick inte vissa legg!! Sen efter det så åkte vi till Salem och plockade upp Johanna, så drog vi hem till Johnny och bara softa där ett tag. Men jag och Johanna är så knasiga.. Vi kan få för oss värsta ideerna! Så vi gick från Tumba och halv vägs hem, men eftersom att det va så kallt så kom Fredrik och hämtade upp mig och Robbin hämtade upp Johanna. :-P Och nu äntligen inne i värmen igen..

Mmmmm :D                                                       Planerna för imorgon kväll är fixad ;-)



*Puss
//Sandrii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0