Under dagens gång!

Efter avslutningen så drog jag till jobbet för att tjäna ihop liite pengar ;-) Alltid bra! Eller hur?!
Jag och Daniel brukar alltid hålla på och skoja och tossa på jobbet.. Hahaha. Det blir ju action då på jobbet..
Det går bara inte att vara allvarlig.. Det funkar inte så.
Man skämtar hela tiden och jag garvar tills jag få ont i magen eller får glädje tårar :) Då har man verkligen kul på jobbet. :D
Och jag är så glad att jag har hittat en pratiktik/ett jobb på samma sälle, Jag verkligen sten trivs. Det är liksom en del av min familj. Om jag säger så här jag tillbrigar mer tid på där än hemma. För det blir ju så, det vet väl ni som har jobb! ;-)
Under dagens gång på jobbet:


-/Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0