Trött =/

Idag har det bara varit en mys dag med min älskling. Vi har inte gjort ett piss och plus att jag är så trött har jobbat hela veckan och gått i skolan. Så jag har inte direkt fått sovt ut något. Och det känns förjävligt ska jag tala om :-p
Fick ett samtal av Lollo vid sju tiden:

(Lollo) Hej, vad gör du?
(Jag) Inte mycket vaknade nyss *gäsp*, har tagt en liten tupplus.. haha
(Lollo) Haha okej. Men skulle du vilja jobba med mig imorgon på Tullinge ip i cafet?!
(Jag) Faan jag får aldrig sova ut :-p Joo men det kan jag göra. När börjar vi och slutar?!
(Lollo)Hehe skärp dig nu.. Vi börjar 14.30 och slutar lite tidigare än 17.30.
(Jag) Aha okej. Men vi hörs senare ikväll..
(Lollo) Javisst, Puss

Det är klart att man kan ställa upp för sin kompis och plus att man får ju en liten slant för det :). Men jag känner bara att jag vill sova,sovaaaaa!! Men,men nu ska jag ringa lollo och sen blir det en varmt skönt bad with my boy!<3 Sen krypa ner sängen och bara gotta oss, Härligt vah?!


-/ Puss sweethi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0