Idol finalen

Tycker ni att det va rätt person som vann idol 2009?! Inte jag, för det första så fattar jag inte hur svenska folket röstar! Och sen att Erik kan inte sjunga ljust med sin röst. Men för att vinna Idol så gäller det att ha rätt låt och rätt röst för att det ska låta bra, håller ni med mig?! Men jag tyckte bäst om tove som kom trea. HON VA GRYMT BRA, URSÄKTA ÄR!!
Men eftersom att det stod mellan Erik och Calle måste man ju välja någon av dom, för det är ju dom två som stod i finalen. Och då skulle jag faktskt ha valt Calle för han va riktigt skön kille från första början. Han har utvecklats så mycket under hela Idol.Och Erik har inte utvecklas ett enda dugg! Men visst Erik va väl bra, men Calle va bättre än bra!

Vinnar låten med Erik!



-/Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0