Torsdag!





Idag hade jag Nationella prov (NP) i svenska B skriftliga delen mellan 09.00-14-00, men jag blev klar strax efter en timme. Och då fick man gå hem. Därför hade inte jag någon praktik idag pga det. Men efter skolan så åkte jag till banken i tumba och skulle sätt in pengar för mina eftersläpps biljetter samt matbiljetter till min student skiva som jag har den 3 maj. LÄNGTAR! :D
Sedan åkte jag hem till min mor. Så nu sitter jag här. Ska nämligen städa mitt rum, eller rättare sagt min katt's rum. :p Hon har tagit över det sen jag flyttade hem ifrån. Tänkte packa mer mig lite grejer hem till Huddinge där jag bor! Har så otroligt mycket kläder. Så jag sak bara ta med mig det mest nödvändigaste. Lättast så. 
Nu hoppas jag bara på att mamma kommer hem så jag kan åka ut och övningköra på vägarna. Sen efter de så ska jag möta upp Jesscia så ska vi hem till mitt place. Just kanske inte har berättat men älsklingen håller på att göra om min walk in closet (ännu en gång till.) Men det kommer bli grymt snyggt NU .
Har Packat ner alla mina kläder i 4st flyttkartonger och en kartong med skor. För att itne ha allt utsprit över hela lägenheten. Men min Pojkvän fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder plus att jag har kläder kvar hos min mamma. Han tycker till sommaren att det räcker med en kläning till sommar. Jag bah: Är du galen, en klänning(?) haha. Han tycker att jag borde ge bort en stor del av mina kläder som jag inte använder, men illa nog så använder jag exakt allt. Då fick jag svar tillbaka;
Sandra, använder du allt?
Jag: Njaa nästan iallafall, men vissa grejer har varit inpulsköp. Men vad spelar de för roll. :p 
Om man är shoppa shopaholic, så är man. Intressant tjejer?! ;)

 




Kommentarer
Postat av: Clara

söt blogg ^^

följ gärna min blogg via bloglovin så följer jag din!

2011-04-14 @ 14:42:25
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0