Under året 2011!

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag hann aldrig ta mitt riktiga första dopp!! Katastrof. Om det inte gills att jag plaskade i en liten eftefant pool? :p

 

 

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nyårslöfte? Vad är det?.. Men håller dom ändå inte!

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nixpix

 

4. Dog någon som stod dig nära?

Nepp.. Alla lever :D

 

5. Vilka länder besökte du?

Inget!

 

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?

En massa saker som jag ska uppfylla detta år! HERE WE COME 2012 :D

 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Många olika datum, som både är bra och dågliga att komma ihåg.

 

8. Vad var din största framgång 2011?

Jobba hela sommaren!

 

9. Största misstaget?

Oj, ja det vill jag INTE gå in på detalj.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit. Skadat mig? Ja när jag ramlade i en backe.

 

11. Bästa köpet?

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Ciggis och Shopping, såklart!

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ojaa! Finns en del saker.

 

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2011?

Tore Norum- Don't turn around

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Lite både och måste jag säga.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat mer till körkortet!!! Förbövelen. Men nu blir det skärpning.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Sagt mindre än vad som behövs när man ska uttrycka sig.

 

18. Hur tillbringade du julen?

Hos mormor & morfar med la familja.

 

19. Blev du kär i år?

Döds kär var jag!

 

20. Favoritprogrammen på TV?

Ghost whisperer, Hollywood fruarna, dom jag kommer på nu bara sådär.

 

21. Bästa boken du läste i år?

Mia Skäringer -  Dyngkåt och hur helig som helst

 

22. Största musikaliskupptäckten?

Hurts

 

23. Något du önskade dig och fick?

Japp, allt kan man säga. Lite väl bortskämd, men bara lite.. ;)

 

24. Något du önskade dig men inte fick?

Näe!

 

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Fixade till det med maskeradfest.

 

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att ha mer sparande

 

27. Hur skulle du beskriva år 2011?

Tiden gick fort. Väldig fort.

Skola, studenten, jobba, borken heart, drama, Kryssning, varmt, svettit, panik, kyligt, flytta hit och dit, allmänt bara upp och ner har 2011 varit.

 

28. Vad fick dig att må bra?

Att ha riktigt vänner som man kan LITA på <3

 

29. Vilken kändis var du mest sugen på?

Edward Cullen.

 

30. Vem saknade du mest?

Den speciellt personen i mitt liv, han!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0