I'm back :D


En sak bara, hur kul kan det vara att läsa en blogg över en månads tid när man inte uppdaterar? Men nu är jag tillbaka.. Saknat mig?! :D Nu jäklar blire blogga,blogga,bloggaaaaaaa..

 

Tänkte göra en lång historia kort.

Under den här tiden som jag inte har bloggat så har jag flyttat till ett hus med lotten, nyblivna sambos. ;) Det har varit mycket med att fixa och trixa i huset. Och då har inte tiden räckt till att blogga. Men nu kände jag att jag måste ta mig tid nu att uppdatera!! Och bara det här året 2012 asså FUCK ME! Visst att året började sorligt, men det har bara varit posetivt hittills. Nästan så att man måste köpa en triss lott, se om man vinner. :D

Renovering på går i huset:

Nya v-rummet:

 

Badrummet (nedre plan, snart klart) :

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0