Igår, LÖRDAG

SOFF HÄNG PÅ MIO - check!

 

 

Vakande upp typ vid elva tiden. Mamma ringde och väckte mig för vi skulle iväg och kolla ny soffa. Var små bakis/seg från fredag. Men soffa beställd till mamma. Och då tänker ni har du köpt en soffa till din mamma? Ja det har jag faktiskt gjort! Vilken snäll dotter hon har som köper en ny soffa till sin underbara mor!

Näe, men grejen är så här, ska förklara. Att jag vill ha en ny soffa till v-rummet och har kollat en hel del på nätet. Men då gjorde jag och mamma en deal. Att jag ska ta hennes soffa som hon köpte i december för den är stor. Och hon ångrade att hon köpte en sån stor soffa och att hon ville ha mindre. Så då betalar jag den mindre soffan åt henne så liksom byter vi sådär.

Men efter soff jakten kom jag och Lotten hem. Gjorde mat och hamnade i matkoma. Så vi tog oss en tupplur och vakande till efter nästa 1 och ½ timme. När vi vaknade fick vi sånt ryck så vi började städa och fixa ordning. Tog upp alla julgrejer på vinden osv, osv. Så nu ser det mycke bättrre ut. ;)

 

Men så vi började fixa oss vid halv tio på kvällen för då skulle våra päron komma över till oss. Spelade alias och drack. Sen senare på kvällen? eller natten så kom två killakompisar över och festade med oss. Vi dansade och hade oss hära. Jag tror att jag och lotten däckade halv sex i morses. :p hahah!

 

Bilder från igår kväll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är inte varje dag man får ros av någon "hemlig beundrare" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0