Uppdatering för dessa dagar:

 

Fredag

Då var jag och Lotten inne i stan och festade till det. ;) Vi hade super kul. Vi var först på Medis och tog en drink med Lotten jobbarkompis och hennes tjejkompisar. Sen kom även Johanna och Monika. Efter det drog vi till puben som heter "Bara vi". Kom in där med fri entre, woop woop. Kände mig lite dum när det var en lång kö och vi bara trängde oss före. :p haha men sånt är livet när man har V.I.P. ;) Vi tog bara en drink där sen skulle vi vidare till Götakällare med det var sån kö och dom släppte knappt in för det var fullt. Då blev SNAPS. Det stället älskar jag. Fast det är 23års-gräns. Men vi kom in denna helg med utan några problem. ;) 

När jag och Lotten dansade bildades det en ring runt oss, men jag vill inte dra åt mig all uppmärksamhet så jag dansade oss ur. :p haha! Men vi har alltid så kul när vi är ute!




Lördag

Då var jag små bakis men gick över under dagen. Men det var det värt. :) hehe..

Men jag och Daniel åkte hem till mamma och Lotten kom även över, vi tog en kaffe och prtade en stund hos mammsen. Sen så drog vi upp till filmkedjan och köpte oss godis, chip och dip. Sen blev det en film kväll hos Lotten och Tomas.


Söndag


Den dagen blev lugn den med. Gjorde inte så mycket. Tog en 40minuters pormenad och bara låg i sängen hela kvällen. Var så otroligt trött.


Måndag


Sov ut och tog det lugnt. Men sen fick jag ett ryck och satte igång och baka. :)



Tisdag

Idag är det LÖNINGS DAG! Pengar på kontot...

 

Men jag kom nyligen hem till min mor. Lotten kommer komma över på en kaffe efter när hon har slutat. Så då tänkte jag baka en skockerkaka, Mummmms filibabba! För idag är det den sista dagen jag är ledig iallafall några veckor fram över. Så då passa jag på att komma hit.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0