Tja, tja bloggen!

Lite uppdatering kommer här...



Snacka om att det var ett tag sen. Ja tiden har varit lite upp och ner, som en berg och-dalbanna helt enkelt.

Men under vecko dagarna så har jag jobbat extra. Skönt att pengar rullar in. Och på helgerna så har man festat av sig. Men jag orkar inte berätta dag för dag var jag har gjort över en veckas tid, såå..

 

...Jag kan istället besätta vad jag har gjort denna helg, bra att få en start någonstans.

Men i fredags så gjorde inte jag så mycket jobbade extra och och bara mös resten av kvällen.

Lördagen då blev det partiiiiiii. Lotten kom hem till mig så fixade vi ordning oss och lyssnade på hög, allså HÖG musik och drack några cider. Sen så kom Daniel upp och hämtade oss och körde oss till Sabine där vi var + åtta till. Vi snackade, drack och dansade. Sedan blev det utgång och då drog vi till SNAPS! Hahaha, guuud säger jag bara. Jag dansade så att jag fick blåsor under mina fötter, så jävla mycket har jag aldrig dansat. Men sen nu ska ni få veta, jag och Lotten blev bjudna gratis hela kvällen shotar och drinkar av bartendern och Dj'n. Sjukt nice.. ;) Nästa helg igen Lotten?! ;D Nu är ni en aning avensjuka.. Btw; 23 årsgräns och kom in ändå, man har ju glimten i ögat.

Söndagen var man bara seg ocg tog det lungt.

 

Bilder från lördagen:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0