Snabb shopping

 

Igår kväll så kom jag på att jag måste ha ett par svarta jeans till min outfit ikväll.

 

Jag: MAMMAAAAAA, imorgon ska vi till södertälje!

Mamma: Jaha? varför då?

Jag: För jag måste köpa svata jeans. Måste, måste det!

Mamma: Men du har ju miljontals byxor ?!?!?

Jag: Meh inga svata "låga" jeans.

Mamma: Jajajaja.. Vi åker imorgon kl:12.00!

Jag: Yes women.:)

 

Men idag så kom jag hem med två par byxor. Ett par leggings-jeans och ett par jeans. Plus en väska. Hann även springa in på systemet. Så nu inväntan på att Lotten ska sluta så man kan börja dricka. ;) Men om två timmar slutar hon och medans kan jag börja fixa mig och fördriva tiden lite.

Men ikväll blir det in till stan för att fira steffi som fyller 20år, Grattis!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0