Igår (lördag)

 

Igår så jobbade jag i fyra timmar.

Efter det blev det hem till Daniel och hämtade lite grejer. Vidare sen mot Salem. Hämtade upp Lotten på vägen så lämnade Daniel av oss. Vi åt lite mat här och sen satte vi igång och föra. Lyssande på musikoch gjorde ordning oss för utgång. Det blev att vi hamnade på Snaps (som vanligt.) ;) Dansade loss och hade jätte trevligt och roligt. Sen efter några timmars redbull vodka på snaps så drog vi till "underbara vi" eller om heter heter "bara vi".  För att möta upp Ellan och hennes kompis. Sen efter en stund där, så drog vi där ifrån oc skulle leta upp en taxi.. Så i skulle komma hem. Och tänk på när ni tar Taxi. Ta den taxin där det står "Taxi stockholm" och INTE " Taxi i stockholm" för den taxin är dyrare. Ett bra tips bara!

 

Men jag och Lotten var hemma vid ungefär fyra tiden på morgonen. Och hon fick bära mig i sin famn för jag kunde inte gå för att jag var för full och plus att jag gick med strumpor för jag hade så ont i fötterna. :p HAHAHA!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0