Update

 

 

Tänkte gör en snabb uppdating om helgen:


Fredag:

Tog lugnt hela dagen och kvällen kände mig små frusen. Så det blev varmt bad och en massa mor och dotter snack. Sen bäddade jag och mamma ner oss i soffan och kollade på idol. Sen blev det sängen som gällde.

 

Lördag:

Vakande vid åtta tiden. Då var det bara upp och fixa sig sen åka till jobbet. Började kl:10.00 och slutade kl: 14.00. Efter det så blev det helg för mig.;)

När jag kom hem piffade jag till mig lite, inget märkvärdigt direkt. Men efter mitt upp piffande så drog jag upp till Lotten och Tomas. Sen kom även Miranda, Daniel (clue) och Matte dit. Vi körde öl spelet några vänder. Sen blev det Wii som gällde resten av kvällen. SKIT ROLIGT! Vi delade upp oss i lag. Tjejerna mot killarna. Och spelet handlade om att fånga tårtbitar för att kunna få dom så måste man svara rätt på frågor och så kunde man välja kategorier. Hahah, killarna vän några få gånger mer än oss men sista rundan som vi tog då typ däckade lotten och miranda hade gott och clue kunde ju inget för han var ju bara full. Så då satt jag själv mot tomas och matte. Och vem van? - Jo, JAG! woop,woop IQ på top..HAHA! Och jag chansade mest av alla frågor men jävligt många rätt fick man. Och ibland så läste jag dom inte ens och tröck på rätt svar iallafall.

Vad säger man otur i kärlek och tur i spel?! Kanske ska börja tippa på hästar eller skrapa några triss. :p

 

 

 

Söndag:

Mådde hur bra som helst när jag vaknade trotts allt drickande som blev. Tog bara lugnt hela söndagen det är de är till för. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0