Onsdag:

 

Har nyligen varit uppe och handlat lite gotti gott, så att jag kan få lite näring i mig. Samt gick jag förbi och hämtade ut min pencellin i tablett form. Och då undrar jag.. Hur hade dom tänkt nu när jag inte kan svälja? Och dom är ju inte små heller, utan enorma tabletter! Jag var tvungen och hålla på att dela på dom för att få ner dom i min hals. Kämpigt var det, men till slut fick jag ner alla små bitar. :p

 

Inte nnog med det så har jag bestämt att nu när jag är sjuk, halsfluss och knappt någon röst. Då har jag kommit på att idag och några dagar framåt tills jag känner mig bättre i halsen så får: Jag-äta-vad-jag-vill-dagen!

Kan ju inte svälja stora bitar så då blire mixer'n som kommer fram. Få ju lov att mixa min mat. Känner mig som en stor bäbis. :p

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0