1 november

 

Min dag har sätt ut så hära:

 

Vaknade kl: 06.30 och var rätt pigg. Gick upp och gjorde kaffe pratade med mamma innan hon åkte iväg till jobbet. Sen la jag mig i soffan och kolla på "VAKNA med the voice", sen när det var slut bytte jag till kanal 4 och kolla på morgon nyheter (en vuxen poäng till mig.) ;) Men det tog iallafall inte lång tid innan jag somnade. Haha. Jag var nog inte trotts allt så pigg som jag trodde. Vakande sen igen vid tio tiden. Så vaknade jag av att min syter satt o kollade på mig när hon åt frukost. Fick ju värsta chocken. Men när man väl var vaken så var det bara att gå upp och inte ligga å lata sig. Jag fixade ordning mig och sen så drog jag och min syster till Tumba centrum och handlade. Syskon dag, kallar jag det! Sen när vi var på väg hem från shoppingen så gick vi förbi grillen och beställde varsin tunnbrödsrulle. Så gott ju!

Sen har jag suttit och fixat min syster naglar... Hon ville att jag skulle pimpa dom. :) Sen har jag eller vi inte gjort så mycket. Bara slappat och tagit det lungan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0