Uppdateringe av helgen:

 

Asså jag måste verklig bli bättre på att uppdatera min blogg! SKÄRPNING NU.

 

I fredags jobbade jag enda till kl:18.00 medans jessica kom hem till mig vid fyra tiden och då började Daniel och Jessica och kröka för fullt där hemma. Det ända jag tänkte på det var att jag ville sluta nu, nu, nu! Men när jag slutade så fick jag gå förbi systemet för dom där två där hemma var jävligt töstiga av sig. ;) haha.  Dom hade typ druckit upp allt. Men när vi kom hem sen från systemet och även så gled vi förbi Subway, mumms! Så satte jag igång med en redig grogg. Sen blev man ju full med tiden. Vi shotade ren sprit och drack en jävla massa. Men vi hade jätte kul..

 

Lördagen då skulle älsklingen upp och jobba, men jag var snäll och er bjöd mig att jag kunde jobba dom sista fyra timmarna så han kunde få gå hem. För både han och jag var bakisar! Men jag hann och piggna till innan jag var på jobbet så det var ju skönt för min egna skull. :)

Men i torsdags så hade jag och Daniel 7 månader tillsammans<3 Men det firade vi på i lördags. Blev super god middag som älskling hade lagat till oss samt så blev det efterrätt. SEn under går kvällens gång så låg vi bara i sängen och tog det lugnt och kollade på film efter film tills vi blev tlötta. :)

 

Idag då, söndag. Ska så småning om börja fixa mig. Sen ska jag gå ner till tvättstugan och lägga in två masikner tvätt. Och sen runt ett tiden så ska jag, Daniel och svärfar till daniels syster och gilla blir det nog om vädret tilllåter(?) Huvud saken att det är uppehåll bara!

 

Hörs senare<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0