Söndag!

 

Ja, igår så var jag och älsklingen på en rejäl shopping tur. 4 timmar och bara har handlat! Vi var inne på Ö&B och handlade lite grejer ni vet shampoo och en massa annat hygegeniskt. Sen en sväng in på Ikea och handlade där, ja ni vet själva när man går på ikea. Blir en massa grejer som man plcokar på sig. Sen så blev det en snabbis in på Netonnet och då köpte vi en ny tv hem. YES ÄNTLIGEN! Det var fan det bästa köpet under går dagen! För tv här hemma som vi hade innan gick sönder för ett par månader sen. Så jag har antingen fått ladda ner eller kollat på nätet. Så nu kan jag pusta ut! Sen blev det in på plangtage och köpte lite blommor och jord till min kruka som jag har på balkongen. Blev så snyggt! Sista stoppet blev skärholmen.

Om jag var helt slut när jag kom hem! Skoja inte... Men kul ändå att fått handla en del grejer och saker. :)

 

 

Men idag söndag, har inte gjort så värst mycket idag. Vakande runt tio tiden då kollade jag på några avsnitt av californication. Så jävla bra serie. Sen så kom min underbarste in med frukost på sängen, service kallar jag det. ;) Sen gjorde jag mig smått i ordning mig och fixade här hemma. Sen kom jocke förbi så drog vi ner till kinan och åt lunch. Jag gick iväg och solade i 20minuter, sen mötte jag upp dom vid däcklöpningen som dom kör varje söndag. Kollade på när jag sprang fram och tillbaka med det där däcket efter sig. Efter det blev det en sallad på Pizzan för mig och Jocke, Älsklingen tog en pizza. Sen så efter maten gick vi runt omkring här i huddinge men så vissade jocke en jätte stor ek som man kunde klättra i så vi gick ditt och klättrade, men kände sig som ett barn på nytt. ;)

Men sen så gick vi upp en sväng till jocke och har nyligen kommit hem. Tänkte att jag skulle ta en varm skön dusch och sedan bädda ner mig framför tv:en och bara lata mig med en glas, det skulle sitta fin,fint det!

 

Jag och Jocke

 

Jag och Jocke

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0